Intalnirea de vineri seara

Dupa cum am mentionat intr-un post anterior, pe 14 februarie ma astepta la intalnire o carte. Am ajuns pe la 6 si ceva, dupa ce am iesit de la job. Aveam dupa mine si haine de schimb pentru weekend, asa ca nu se mai punea problema sa mai raman pentru surpriza de la 7.

Am intrat in librarie, m-am uitat in stanga, in dreapta, am facut si cativa pasi incolo si-ncoace.. Nu mi-a sarit nimic in ochi. Asa ca m-am dus la baiatul care aranja scaunele pentru o prezentare (surpriza?) si m-a intrebat direct:

„Booktopia?”

„Da.”

„Du-te la masa de acolo, trebuie sa o cauti singura dupa nume.”

Pe masa ma asteptau cateva teancuri de carti bine invelite si.. cam adormite (toate purtau masti pentru somn). Le-am luat pe rand si, desigur, cea pe care o cautam eu a fost ultima.

Nu am deschis-o pe loc. Am asteptat pana m-am vazut cu el, am vrut sa imi impart surpriza cumva.

La destinatie, i-am ravasit „imbracamintea” pana am reusit sa o dezbrac de ambalaj. Inauntru am descoperit „Vise de pe Bunker Hill”, din saga Bandini a lui John Fante. Un pic dezamagita, caci incepusem seria aiurea, cu „Intreaba praful”.. care si-asa nu prea imi placuse. Mi-era ca nu o sa inteleg nimic, dar primele pagini s-au dovedit a fi o lectura placuta.

Momentan sunt la capitolul 3. Mai vorbim dupa.

Un gând despre &8222;Intalnirea de vineri seara&8221;

  1. Pingback: Vise de pe Bunker Hill | Raftul Mirelei

Lasă un răspuns

