Booktopia

Ieri, printr-o intamplare, am descoperit Booktopia, varianta in romana. E un fel de goodreads sau shelfari, deci o platforma sociala pentru cititori, doar ca mi se pare ca incurajeaza mai mult activitatea individuala a fiecaruia, precum si interactiunile intre utilizatori fata de alte site-uri similare:

  • E incurajat schimbul de carti cu alti membri, ai si un raft pentru a iti lista cartile „de imprumut”.  (E drept ca momentan am listat acolo carti pe care daca nu le-as mai primi inapoi nu prea le-as duce lipsa.)
  • Esti stimulat sa discuti, sa postezi recenzii, sa comentezi postarile altora nu doar din pasiune si din nevoia de comunicare, ci si pentru ca primesti „parale”, iar cu „agoniseala ta” poti sa achizitionezi diverse obiecte (desi momentan mi se pare tare mica lista de optiuni).
  • Ai grupuri, unele pe pasiuni, altele organizate ca un fel de cercuri de lectura.
  • Poti sa adaugi prieteni in functie de cat de similare va sunt gusturile in materie de carti. (Chestia asta mi-a placut tare mult.)

In plus, acum, ca vine Craciunul, se organizeaza un fel de Secret Santa. Te inscrii frumusel pe site si urmeaza sa primesti numele unui utilizator, urmand ca pana pe 23 decembrie sa ii alegi si sa ii trimiti o carte draguta. In schimb, cineva necuoscut va face acelasi lucru si pentru tine. Daca vrei sa participi, grabeste-te: azi e ultima zi!

9 gânduri despre &8222;Booktopia&8221;

  1. Pingback: Secret Santa Booktopic | Raftul Mirelei

  2. habar n-aveam de existenta site-ului, l-am descoperit acum la tine
    eu unul am conturi pe goodreads si shelfari, numai ca acolo, asa cum ai spus, interactiunile intre cititori sunt limitate 🙂

Lasă un răspuns

