Cu Iv. Cel Naiv

Am profitat de ultima zi de precomanda pentru ultima carte a lui Iv cel Naiv, Nesfarsesc, de la Carturesti. Anul trecut imi luasem tot asa si Uibesc, cu tot cu autograf, si mi-a placut tare mult. O tin pe una dintre noptiere de iarna trecuta. Pe Versez nu o aveam, nu mai exista. Pe vremea in care a aparut aceasta din urma habar nu aveam de autor, am aflat de el abia din Revista de Povestiri.

Dar iata ca am avut parte de surpriza de a gasi si Versez, reeditata. A sosit azi si-am luat-o cu mine la o cafea. Am petrecut niste minutele minunate, cu stat la caldurica, citind poezii si savurand mirosul cafelei de sezon* si aroma de carte noua raspandita la fiecare pagina data.

Astept cu nerabdare si Nesfarsesc, iar pana atunci ma delectez cu poeziile lui Iv cel Naiv si cu ilustratiile lui Vali Petridean din Versez, dar si cu cele de pe site-ul autorului.

–––––-

*Toffee Nut Latte, de la Starbucks. Au o oferta saptamana asta, iei grande si primesti venti, poate vreti sa profitati.

Lasă un răspuns

